Söndag kväll.

Alltid på söndag kväll så sätter min hjärna igång. Det är hundra tankar som flyger runt och vet inte var de ska hamna. Det är då man ska lämna mig ensam och låta min tänka ifred för det är inte så kul att komma mellan. Varför det just är söndag kväll beror nog mycket på att man tänker igenom veckan som gått och veckan som kommer. Jag checkar helt enkelt av hur allt har varit och hur det kommer bli. Men på något rätt landar jag alltid fel och råkar komma in på tråkiga saker och blir ofta lite nedstämd. Oftast går det ju även över under natten men det är svårt att sova när man väl börjat fundera. Men jag får väl ge det ett försök och hoppas på att min hjärna hunnit med det mesta för jag behöver ju min sömn. Love Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0