Skönt att det snart är över.

Nu har allting den sista tiden varit rätt samma. Det har inte hänt något som fått mig och tänka mer än vanligt, inget intressan som jag vill fundera över. Och om då så varit något att fundera över har det varit något jag inte vill ta upp här.  Så mitt huvud har varit fyllt med en massa annat som plugg, bandy och Jesper så klart.
.
Kan säga att det ska bli skönt att på söndag är vår säsong (innebandy) över. Fast jag oftas tycker att innebandy är sjukt kul, kan jag känna nu på sista tiden att jag blivit lite trött på det. Det har helt enkelt blivit lite uttjatat. Jag tror det beror mest på att det har varit väldigt intensivt under en lång period och det har även både varit fysiskt och mentalt jobbigt. Alltså tycker jag det ska blir skönt att ha tid till lite annat och inte alltid behöva plandera efter den också. Så klart kör vi vidare med träning men det är inte samma press och fokus på match då. Ska bli skönt att få spela bara för att det är kul och slippa krav och press, mest från mig själv då.
.
Och då vet vi, då vet jag vad som kommer hända nästa säsong hur min innebandy kommer se ut och då får jag bestämma mig om hur min "karriär" ska fortsätta. Som jag alltid kommer säga går skolan alltid före innebandyn och även nästa säsong kommer det vara så. Alltså är det skolan som formar min innebandy. Kan ju säga att det är spännade att se vad som kommer hända för oavsett hur det slutar så kommer det bli en förändring. Vi får se helt enkelt.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0