Rutinmänniskan.

Oj nu blev det ett tag sedan igen men måste säga att jag skyller det på min hektiska helg. Jag har inet varit ensam mer än när jag varit på toa.. Men nu ska jag försöka komma igång igen fast jag vet att det är väldigt mycket den här helgen.
.
Men jag stressar lite till så hinner jag säkert klämma in lite bloggande i mellan. Stress och total oplanering och förvirring kan man säga är veckans ord. Jag känner redan idag att denna veckan kommer vara kaos. jag kommer inte veta vad som är fram eller bak. Förhoppningsvis är det bara denna veckan sen kanske återgå till det normala.
.
Måste få säga att minsta rubbning i min rutin jag har varje vecka och hela veckan blir förstörd. Jag kan helt enkelt inte fokusera och planera om inte allt är som vanligt. Men det får väl gå, jag har ju inte mycket till val att klara av denna veckan med fast den är helt rubbad.
.
Jag kan medge att jag är en rutin människa. Jag är det ända ut i fingerspetsarna men då vet jag att allt får plats att jag hinner med allt och vet när jag har tid. Att planera gör så man får mer tid, jag kan även förbreda mig på ett helt annat sätt om jag vet att jag har just så här mycket tid och när det är. Då kan jag vara lugn för då vet jag att jag hinner med allt. Denna veckan kommer bli svårt att hinna med.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0