Njut!

Jag är den lyckligast i världen för jag har verkligen allting jag vill ha. Jag bara njuter av min situation och känner att jag har det riktigt bra. Jag är verkligen född på rätt ställe, här behöver man inte uppleva krig, naturkatastrofer eller andra otäckheter. Jag har hela livet framför mig och min framtid kan vara se ljus ut. När man kommit på det, ångrar man alla gånger man klagat och surat över saker man inte fått eller inte uppsattat det man har.
.
Så jag kanske inte ska klaga över att jag har mycket i skolan för alla barn få ju inte utbildning. Inte sura över petitesser utan istället uppskatta det jag har och dem jag har. Man ska aldrig ta någon förgivet eller underskatta dem, för de kan försvinna. När som helst kanske de inte längre står vid din sida.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0