Hejdå 17 Hejhej 18

Måste säga att det har skett ett lugn inom mig. Innan var jag lite ångestfylld över att fylla 18, man kan säga att jag hade lite ålderskris.. Det har jag nog fortfarande dock men nu kan jag hantera den lite bättre. Tror jag har valt att fria den på ett bra sätt och verkligen dragit ut på det så långt som möjligt.
.
Att bli arton öppnar bara nya dörrar så det är väl bara att ta dom nya chanserna. Tycker att jag har haft en bra avslutning av mitt sjuttonde år. Mitt sjuttonde år har varit ett år som det har skett mycket förändringar på. Detta året har verkligen testat mig på många sätt och måste säga att det varit ett äventyr men det har ju slutat jätte bra. Nu är jag lycklig och jag ångrar inte ett enda val nu så här en stund efter. Sen kanske inte varje val varit ett bra men då har jag lärt mig något av misstaget istället.
.
Så nu är det hejdå 17, hejhej 18! Känns lite sorligt men samtidigt roligt, tyckte 17 var en bra ålder något mitt i mellan. Men jag får hoppas på att 18 blir lika bra och att jag får hitta mig själv ännu lite mer. Så nu packar jag min väska med det bästa jag har, allt viktigt jag vill ta med mig och fortsätter in i ett nytt år.
.

Kommentarer
Postat av: Aysha

Grattis på födelsedagen <3,

2011-03-19 @ 12:24:50
URL: http://Ayoshee.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0