Fina människor!

Om det händer något negativt glömmer jag alltid bort att se det positiva. Och så hände det även denna gången. Alltså  får jag försöka denna gången att lära mig att det finns säger hundra gånger fler saker som är bra om en ska än dåligt.
.
Men tror faktiskt att jag uppskattar de bra saker som finns om jag inser dom lite sent när jag är helt nere i det negativa. Tror jag blir lite gladare att inse att jag överreagerar som alltid. Så från och med nu ska jag bara tänka på allt det positiva och inte sura ner mig i det negativa. För i grund och botten så ligger det nog ändå hos mig själv. Det är vad jag gör det till som gör skillnad alltså får jag ta tag i mig själv som hundra gånger innan och rycka upp mig. För det är nog inte så jobbigt som jag tror, jag menar den nedåt gångende spirralen kommer fort i mitt fall.
.
Så det jag egentligen ville säga var att jag verkligen uppskattar de människor som finns för mig. De fina människorna som jag alldeles för ofta glömmer bort och underskattar. Men nu har jag verkligen sett dom och då blir allt lättare och bättre på ett litet ögonblick. Vad lite egentligen lite uppmärksamhet kan göra.
.
p.s hoppas dessa fina människor läre detta också d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0