18 år snart..

För ungefär ett halv år sedan tyckte jag att det skulle bli något alldeles speciellt att fylla arton. Men nu känns det som det är vilken födelsedag som helt. För egentligen så kommer det ju inte vara en enorm skillnad mellan denna veckan och veckan efter min födelsedag. Visst kommer det öppnas fler dörrar och möjligheterna kanske kommer bli fler. Men jag är ju inte den enda som fyller arton, alla gör ju det och det är nog därför jag inte tycker det är så speciellt längre.
.
Sen är det ju alltid kul att fylla år och man kanske borde fira just denna lite extra menså blir det nog inte. Det känns som jag är den som bryr mig mest eftersom det är min födelsedag och jag är ju inte jätte engagerad. Jag menar det är ju ingen världsrevolution. Mitt liv kommer väl se ut likadant efter jag fyllt arton som det gjorde innan så.
.
Men visst sen hade det ju varit kul om man firat det stort.. kanske ett annat år.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0