Vad nu då?

varför måste man hela tiden tänka om? Får man aldrig bara få vara lycklig och njuta av det? Nej! Hela tiden är det något som jag inte riktigt kan sätta fingret på som är fel. Jag för söker låta bli att tänka på det men ändå går jag och oroarn mig och misstänker. för det kan ju inte bara få vara bra. Någonting måste komma och förstöra det hela tiden. Jag vet inte men på något sätt får jag en känsla att något är fel och när den väl har kommit går den inte att stobba. Hela tiden tänket jag på fast jag inte vill. Jag vill inte vara ledsen, sur , bitter och olycklig. Det ska ju bara tvärtom men det är någonting som får mig att tvivla fast det är det sista jag vill göra.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0