Vänner.

Det kommer bli bloggande från annan plats nu ett tag och här är det ett ständigt flöd av människor så mycket tid ensam kanske jag inte får. Men jag ska gör a mitt bästa gör att blogga.  Men nu kommer mina inlägg säkert vara mycket inspirerade av människorna runt om mig.
.
Så här kommer ett inspirerat inläggt av min fina rumskamrat.
.
Vänner är som guld, det är svårt att hitta och väldigt dyrbart. Men när man väl har hittat den så är man lyckligast i världen. De vännerna man har kanske sen inte alltid är på topp men även guld måste man putsa ibland. Så man kanske ska tänka på det, att ibland har man inte sina bästa dagar och ens relation kanske inte är som bäst. Men då får man tänka på alla andra gånger då den är som bäst.
.
Sen tänker vi inte allitd likadant. Saker som vi själva tycker är självklara kanske de inte ens förstår. Så vi alla är ju olika och tänker olika så då får man ibland vara lite extra tydlig för att visa vad man vill. För ingen kan läsa ens tankar inte ens om man varit vänner i evighet och känner varandra väldigt bra. Istället för att vara lite sur eller irriterad, känna sig underskattad eller bortglömd så ge dem en hint som säger titta åt mitt håll.
.
Så får ju säga att du är en underbar vän, Emma och du gör mitt liv bättre och mig lyckligare. Jag älskar dig!
.

Kommentarer
Postat av: Emma, din rumskamrat!

Jag vill först och främst säga tack för att du är du. Sen vill jag också passa på att säga att du är en av de bästaste och absolut finaste människorna jag mött. Du förstår mig på ett speciellt sätt och jag vet att jag alltid har dig, vad som än händer. Vi delar många fina och roliga minnen tillsammans, och jag hoppas att det blir många fler. Jag älskar dig så!

2011-06-20 @ 23:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0