Tänker mer på dig nu än då.

Jag är verkligen inte en människa som klarar av att åka bort länge. Jag är alldeles för beroende av mina nära och kära. Så denna lilla resa i avstånd är väldigt stor för mig för fast jag inte är ensam och inte alls på en okänd plats är det ändå något nytt. Jag gillar att vara hemma för där är alla nära och man behöver inte sakna någon men när man är borta saknar jag alltid en massa människor. Och på något sätt så tänker jag alltid på dessa människor som jag har hemma extra mycket. Men det är väldigt skönt måste jag säga för ibland kan jag tycka att de får alldeles för lite tanke hemma.
.
Men till er där hemma som läser så vill jag bara säga att jag saknar er!
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi saknar dej med! Framför allt jag, alldeles för mycket killar här nu! Kram Mamma

2011-06-21 @ 21:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0