Slut.

Denna söndagen har varit väldigt speciell och annorlunda jämfört med de flesta andra söndagarna detta året. Detta har varit en helt läxfri söndag. Det är inte så ens att jag måste göra läxor i morgon utan jag är helt klar. Jag är helt klar med andra året på gymnasiet. Så idag fanns det inga måsten över huvud taget hela nästa vecka så jag jag bara flyta runt i skolan utan att egentligen göra så värst mycket. Men för en gång skull tycker jag det ska bli riktigt skönt, annar brukar jag tycka det är rätt onödigt att gå i skolan om man ändå inte gör något och det tycker väl jag nu med. Men det ska bli så skönt att få känna att jag inte behöver göra något.
.
Så är jag nöjd med min insats då? Ja både och kan man säga. Tycker att vissa delar av året har det gått riktigt bra och andrs delar inte lika bra men till slut blev det ju också bra. Bättre än förväntat i vissa ämnen och precis så jag kom över gränsen på andra men i helhet är jag nöjd än så länge. Har dock ett ämne kvar där jag inte vet hur det har gått så jag får vänta och se. Men efter det så kan jag säga om jag är hundra procent nöjd eller inte.
.
Nu ska jag försöka njuta ett antal veckor och verkligen ge mig själv all uppmärksamhet. För det känns som jag länge har putat mig själv hur vägen.
.

Kommentarer
Postat av: Jesper

Du har varit grymt duktig det här året hjärtat!

2011-06-13 @ 00:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0