Nya vänner.

Att lära känna nya människor är verkligen något helt fantastiskt. Som de flesta vet så är jag på konfaläger och att få lära känna konfirmanderna steg efter steg är verkligen spännande. När man är på läger och tvingas att umgås blir det ett sånt tydligt förlopp på hur ens relation utvecklas. Men ju mer jag lär känna dem ju roligare blir det. Man blir bekväm i umgänget, pratar mer och kan skoja på ett helt annat sätt. Innan var det lite vi ledare mot dem konfirmanderna men nu börjar vi mer och mer bli ett enda gäng och det tycker jag är kul.
.
Så denna erfarenheten har gett mig mycket speciellt då att jag vill ta kontakt med fler nya människor för att träffa andra, lite så där påtvingat, ger verkligen mig en massa tillbaka. Men det är väl bara att slå sig ut i djungeln och försöka finna nya människor att hänga med. Visst är det allt spännande med okänt folk.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0