När inte är som det var.

När livet tar en snabb vändning och när ingenting är som det var. Då är det svårt att fortfarande stå stadigt på marken. Det är då man måste börja om från börja och inte titta tillbaka på det som var utan se framåt och var detta leder. Sån tur har mitt liv aldrig varit stabilare och jag har inget nytt som står och väntar runt ett hörn. Jag kan lugnt tänka vad som ska hända när allting vänds upp och ner. Jag kan förbreda mig för det kommer inte komma oväntat när jag går ut från den trappan så har jag vetat det länge. Jag hur kunnat förbreda mig och kunnat se till at det inte är kaos jag går in i. Så nu får man förbredda sig så jag vet vad som händer när jag inte längre är gymnasieelev.


Kommentarer
Postat av: Elin

sv; Nej jag har ingen aning om ellos kommer till någon annan stad i Sverige, men det skulle ju va kul om man får se någon sån här styling-grej igen :)

2011-06-01 @ 12:49:05
URL: http://ennelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0