Lite hitan och ditan

En underbar vän har gett mig lite inspiration hemifrån.
Ibland behöver man komma bort från varandra för att inse hur mycket ens vänskap betyder. Men jag tror att den senasre tiden så har vi varit alldeles för nära inpå, speciellt i dem tuffa situationerna. Då vi båda är lite jobbiga och irriterade. Det är då man egentligen ska ta avstånd så att det inte sliter allt för hårt på ens relation men det kan inte vi. Det går inte att bara vända ryggen till för att men då får vi istället ta det som det är och vara ärliga. Ingenting funkar om man bara går och mutrar för sig själv för ingen kan ju läsa ens tankar.
.
Men nu när vi har varit i från en liten stund så börjar jag saknar dig igen. Nu har tröttheten försvunnit och jag uppskattar dig igen så som jag alltid egentligen gör fast jag inte alltid är så bra på att visa det. Men man får pausa och det är ju bra för annars hade vi ju till sist slitit varandra i stycken. Men älskling vi klarar allt fast att vi ibland kan känna suck nu orkar jag inte mer. Som alla vet så är det ju lov och det är nog det vi behöver lite tid tillsammans utan skola, stress och onödiga konflikter. Så jag längtar tills jag kommer hem så vi kan hänga för det var verkligen ett bra tag sedan vi bara va.
.
Kramar på dig, Vicky!
.

Kommentarer
Postat av: anneli

ibland behöver man vara borta lite för inse värdet i det man har :)

2011-06-22 @ 00:05:24
URL: http://mineinspiration.blogg.se/
Postat av: Vicky

De sista 2 veckorna i skolan kanske inte var de man skulle kalla höjdarveckor (speciellt inte från min sida), blev förmycket av allt helt enkelt, SUCK! Men även dem klara vi oss igenom vilket känns som en otrolig lättnad. Och att börja lovat på var sitt håll känns också helt okej för att få tillbaka känslan över att uppskatta en vänskap som är guldvärd, vilket jag känner att jag har.



Är oerhört tacksam och glad över att ha dig som vän, och att få träffas när du kommer hem igen i lugn och ro och bara hitta på något som inte alls har med skolan att göra känns så otroligt skönt och lite av ett behov.

Kan även säg att jag har hittat tillbaka till min lycka och mitt humör.



Saknar dig men stanna kvar där du är o kämpa på för tiden går och blir snabbt till fina minnen! <3

ps. vet att jag är dålig på att kommentera men läser din blogg.



Älskar dig <3

2011-06-22 @ 00:47:00
Postat av: Vicky

De sista 2 veckorna i skolan kanske inte var de man skulle kalla höjdarveckor (speciellt inte från min sida), blev förmycket av allt helt enkelt, SUCK! Men även dem klara vi oss igenom vilket känns som en otrolig lättnad. Och att börja lovat på var sitt håll känns också helt okej för att få tillbaka känslan över att uppskatta en vänskap som är guldvärd, vilket jag känner att jag har.



Är oerhört tacksam och glad över att ha dig som vän, och att få träffas när du kommer hem igen i lugn och ro och bara hitta på något som inte alls har med skolan att göra känns så otroligt skönt och lite av ett behov.

Kan även säg att jag har hittat tillbaka till min lycka och mitt humör.



Saknar dig men stanna kvar där du är o kämpa på för tiden går och blir snabbt till fina minnen! <3

ps. vet att jag är dålig på att kommentera men läser din blogg.



Älskar dig <3

2011-06-22 @ 00:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0