Hemlängtan

Nä nu är jag kanske inte helt nöjd med allt men jag får kämpa på ändå. Helst hade jag nog bara velat ge upp och åka hem men jag går ge det en chans och verkligen försöka. För man får ju inte ge upp redan första dagen, det är helt enkelt inte tillåtet.
.
Ja, suck säger jag för jag vet inte riktigt om detta var min grej eller så. Eller så kanske det var så att det inte är rätt tid. Ja, jag vet inte riktigt vad det är än men det är något som inte stämmer, något som får mig att inte trivas men det ger sig. Jag går ju vara lite tålig och kämpa, man kanske inte alltid kan trivas hundra procent så är det ju.
.
Men jag hade inte tackat nej till att vara hemma för just nu känns det som det hade varit det rätta. För nu är det som borta sisådär och hemma garanterat bäst. Jag kan ju säga att jag är dålig på att vara borta. Speciellt från mamma och pappa och lillebror. Jag är nog alldeles för van att alltid ha dem nära för vi gör verkligen allt tillsammans. Jag har aldrig varit borta i två veckor från dem alla. ( Och jag saknar dig med Jesper)
.
Det är väl bara att försöka göra det bästa av situationen och det kommer säkert bli bättre.
.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Tur att du har så dåligt minne så du glömmer bort oss snart, och vi kommer bli som alldeles nya föräldrar/syskon när vi ses igen.

2011-06-20 @ 07:22:27
Postat av: hanna

Jag saknar dej också mitt hjärta!! Men detta blir också en nyttig erfarenhet, ses snart! Love you!

2011-06-20 @ 17:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0