Hela världen kan läsa.

Att några få ord på facebook som inte ens är skrivna till en själv kan förändra helt på vad man tänker. Ens humör kan gå från ena sidan till andra på två sekunder bara för att någon annan uttryckt sig. Då kan jag bli riktigt förbannad på mig själv för att jag så lätt påverkas av menningslösa saker på till exempel facebook. Men så är det för fast att det sem skriver inte har något stor betydelse eller är viktigt för dem kand et vara avgörande för mig. Ett or kan förändra mitt humör totalt. Jag var glad men blev snabbt ledsen på att nåtgon annan betett sig klumpigt. Sånt är livet, det kommer hela tiden finnas pinnar som fastnar i djulet men så är det. Men man kanske ändå borde tänka på vad man skriver på en officiell sida som varenda en kan läsa om de vill.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0