Trist attityd.

Blir så sjukt arg och besviken på alla falska fina ork som ströss. Allt tjafs om att vi är så bra vänner och all ytlighet som visas över allt. Man kan se rakt igenom det fast alla försöker så gått dem kan att visa hur fina och bra vänner och relationer dom har. Men det är bara så jävla mycket bullshit. Så nu vill jag bara hålla mig på avstånd och från allt detta för jag orkar inte vara med i den röran jag lägger ner. Jag vill bara hålla mig till några enstaka personer och inte lägga ner någon energi alls på alla andra som tror att man är så himla bra vänner men ändå aldrig hör av sig och träffar. Så vill bara säga att jag tycker det är så sjukt tröttsamt att få höra en massa toma ord som ska betyda något.
.

Kommentarer
Postat av: Vicky

Du är tyvärr inte den ända som råkar ut för ord o relationer som borde betyda något men som sägs utan mening. Tipset är att stå upp för sig själv, dra sig från dessa relationer och vara tacksam för de som var. Hellre få men äkta relationer än många med tomma ord.



älskar dig <3

2011-07-31 @ 22:56:22
Postat av: emma h

2011-08-02 @ 20:57:04
Postat av: emma h

hoppsan, det blev visst ingen kommentar ovan. hihi!

men jag håller med den kloka människa här ovan. hon sa det jag ville säga, lilla vicky!



puss på dig, och jag älskar faktiskt dig på riktigt. du är min gullesnuttepluttenutte, <3 (även fast det kanske är jag som är den lille i vår vänskap)

2011-08-02 @ 20:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0