Träning...

Jag vill också ha träningsvärk hela veckorna och känna hur min kropp byggs upp och förbättras. Men nej istället får jag känslan av att kroppen mer sväller. Det känns verkligen inte alls bra att vara så här ur form och inte träna men det går inte här, jag är konstan trött och det finns verkligen ingen ork kvar till träning. Det känns extra jobbigt när man läser att de där hemma tränar fyra gånger i veckan och hur träningsverk konstan av allt slit. Hatar verkligen att ligga efter och har väldigt svårt att jobba i uppförsbacke. Pusha mig själv är jag inte speciellt bra på och inte heller när jag vet jag är dålig.. Suck vad jag får dåligt samvete när jag inte träna och suck över allt jobb jag måste lägga när jag kommer hem för att komma ikapp, speciellt när man börjar från så dåligt utgångsläge.
.
Jag får väl helt enkelt träna varje dag när jag kommer hem och inte stanna en enda gång för att vila för det har jag inte tid med. Det finns ingen tid att ta det lugnt när man inte hållt träningen uppe men det har verkligen inte gått. Bara av att tänka på det gör mig anfådd men det gör mig speciellt besviken för jag har just nu ingen ork alls att ta tag i det när jag kommer hem.
.
Det kommer bli extra tufft att ta sig till träning. Det kommer inte finnas någon lust att gå dit och känna hur dålig och kass man är. För just nu känns det som jag är på botten och alla andra är redan en lång bit före och det är ju alltid dem första stegen som är svårast.
.

Kommentarer
Postat av: Vicky

men hjärtat då! Du klara detta. Känner du att du är på botten och det verkligen är så vad det gäller träningen kan det bara bli bättre, vilket i sin tur kommer peppa dig. Och ditt lag kommer som troligast peppa dig ännu mer. Ta och vila dig lite så ska du se att du snart i balans igen! <3

2011-07-02 @ 11:36:29
Postat av: Jennifer

Tildus! Man ska utgå från sig själv och ingen annan. Du har en riktigt bra grundkondition och du kommer snabbt att byggas upp ska du se. Försäsongen är till för dig och ingen annan :)

2011-07-02 @ 18:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0