Lite träning gjorde susen!

Träningen får enforfinerna i kroppen att börja proceras och måste säga att jag är nog beroende av dem. För efter gårdagenspass var all negativ inställning borta och jag var som jag brukar igen. Vilken tur för mig då att jag ska träna fyragånger i veckan ett tag framöver och får verkligen all träning jag behöver. Så nu ska jag ge järnet och vara sjukt vältränad när säsongen drar igång för här ska jag visa att jag ska ha en plats.
.
Men nu med den här lite mer positiva känslan i kroppen ser mitt sommarlov inte alls så jobbigt ut mer tvärtom! Jag ska ju göra en massa roliga saker och verkligen njuta av var enda dag som är kvar för det finns en del kvar. Men nej nu ska jag iväg och jobba lite till och måste säga att det inte alls känns jobbigt att träffa 15 15åringar som jag umgåtts med i 2 och en halv vecka redan. Ska till och med bli lite roligt.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0