Lite bloggande blir det.

Nu var det väldigt länge sedan det hände någongting här men har under några dagar inte haft tid till att ens tänka på attt blogga. Jag har inte varit ensam en enda minut så utrymme har det inte funnits till att sitta vid dator och blogga. Jag bloggar nästan bara när jag är ensam eller det kan finnas människor runt om mig men jag kan inte ha ett sällskap som hänger bakom axeln medan jag skriver. Så därför blir det svårt när vi är i kivik att blogga eftersom det alltid är fullt med människor överallt. Fast just nu är det ett undantag för nu är det bara jag och pappa som är hemma så nu blir det en dag med lite lugn och ro. Det är därför jag sitter här och bloggar, för nu kan jag göra det utan att jag är osocial.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0