Kontaktannons.

Är väldigt trött så vet inte alls vad jag ska skriva men jag kan i alla fall nämna att jag trivs bra på jobbet fast längtar ändå tills det tar slut. Längtar mest för att jag äntligen ska få vara ledig på riktigt denna sommaren. Happyface! Så om två dagar är jag en fri människa eller ja jag har ju mina föräldrar som vill styra över mig, så helt fri är jag aldrig men så nära det kan bli. Man borde ju fira denna händelse med något stort man kan ju fira att det är sommarlov lite sent men för mig börjar det inte förrän nu tycker jag. Så om någon känner för att fira med mig i helgen och har en jätte bra idé så hör av er!
.
Oh detta blev lite som en kontaktannons men såna tycker jag är härliga som varför inte. Och samtidigt känns det som jag behöver det med för jag är väldigt dålig på att höra av mig till alla och hålla kontakten men jag försöker. Detta är väl ett försök, men nu är det svårt också för på något vis känns det som alla är lika uppbokade nu som de var när skolan var i full gång ändå. Allt med jobb, resor, träning, ja och allt annat människor håller på med så det har ändå inte funnits tid.
.
Om någon känner att dem har tid och vill umgås med mig lite så hör av er för ni vet hur jag är. Fastnar i en tanke och kommer sen inte loss. Jag har inte glömt bort er utan det har bara inte funnits tid och kraft. Ska försöka höra av mig så man i alla fall kan snacka lite.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0