Jag ska sakna dig i morgon.

Jag kan sitta flera timmar 
jag kan gå igenom allt 
det tog slut för länge sen 
men du är överallt 

Jag umgås knappt med någon 
ja du vet hur jag kan bli 
jag såg Hanna häromdan 
jag gick förbi 

Och du har säkert hört 
jag träffar honom nu 
jag håller mina löften 
precis som du 

Jag ville leva farligt 
så jag slängde mina skor 
men när man väntat alltför länge 
blir inget som man tror 

Han kommer varannan vecka 
och på söndagen när han går 
känns det lätt att vara ensam 
svårt att vara två 

På andra sidan gatan 
från ett fönster som jag minns 
har jag gömt mig bakom trädet 
som inte finns 

Och jag är aldrig nöjd med något 
jag har alltid varit sån 
när jag ser mig själv i spegeln 
vänder jag mig om 

Jag kan sitta flera timmar… 

Jag ska sakna dig imorgon 
ja du vet hur jag kan bli 
så kom och hälsa på om du tar vägen förbi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0