Helena!

Pratade med Kina idag! Det bar härligt men var mitt uppe i vimlet i stan så det blev lite svårt att prata men vi försökte en stund och lite fick jag hur henne. Fast jag har fortfarande en mängd frågor kvar att få svar på. Men det kommer fler gånger så jag har tillfälle att fråga.
.
Måste ju säga att det kändes väldigt skönt att få prata med henne, kändes som hon inte alls var lika långt borta som det känts nu ett tag. Det blev mer som ett vanligt samtal som vilket som helst. Inte det oh hon är på andra sidan jorden nu måste vi få redan på allting jätte snabbt och inte prata om något personligt över huvudtaget. Allting kändes som vanligt och det var länge sedan sist, skönt att få höra från dig!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0