Heja heja!

Det har inte varit så mycket positivt tänkande nu den sista tiden och kan säga att det inte riktigt gått över än. Men förhoppningsvis när jag kommit ikapp med sömnen så tror jag att det går över. Fsat just nu så känns allt rätt så jobbigt för det känns som jag hela tiden går i uppförsbacke. Och det verkar ju inte precis gå över heller men det är ju helt mitt eget fel. Jag ser allting på fel sätt och då blir allting lite jobbigt och när man är trött och utmattand blir det ju inte bättre precis för jag orkar inte helt enkelt var positiv.
.
Men nu ska jag verkligen kämpa mig upp för den här uppförsbacken så jag kan få komma till nerförsbacken då när allting känns lite lättare igen och börjar flyta på. Fast till dess kommer det vara tufft men då får jag bara blunda för hinderna och fortsätta framåt för någon gång måste jag ju komma fram.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0