Ångest.

Jag har redan ångest över att börja skolan igen och över att vårt sommarlov är alldeles för kort. Har också kommit på att jag ska btja jobba veckan efter jag kommer hem och den veckan ska jag ändå ägna tid till konfan. Och efter jobb i en vecka så ska vi åka till kivik i två veckor sen direkt till kreta och sen så är jag tillbaka i augusti nångång och sen är det ju skola igen. Kan känna att jag har väldig ångest över att jag inte kommer vara henna så mycket och över att jag planerat typ all tid. Hur ska det bli med spontaniteten och vänner och så? Ja det är en fråga jag inte våga ställa mig själv. Och träning?
.
Nä jag är nog alldeles för trött för att beskymra mig om detta nu.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0