Dom jag tycker om vill jag inte mista.

Man ska hålla fast vid de människor som man tycker om. Inte låta dom falla mellan fingrarna för man kanske inte märker det när det inträffar. Men sen när man väl har insett att dom är bort kanske det redan är försent. Alltså måste man verkligen visa hur mycket man uppskattar sina kära. Man kanske inte märker hur mycket de betyder när dom finns där men när dom inte för det. Då ser man det tomma rummet och då märker man hur mycket de gjorde. Alltså, redan nu, se till att det aldrig kommer vara tomt rummet.
.
Man kan göra någonting åt framtiden men det som har varit kommer aldrig gå att ändra på. Så låt inte dom du älskar rinna mellan dina fingrar utan håll dom hårt i handen. Så dom vet att du inte tänker släppa taget om dom.
.

Kommentarer
Postat av: Walaa

Där kände jag mig träffad, speciellt nu. Under lovet har jag känt mig sjukt taskig, för jag har helt helt ärligt inte orkat träffa någon. Visst, jag gjorde det såklart, men inte så mycket som mina vänner hade förväntat sig och jag vet att jag var skit torr och tråkig. Ibland händer saker i ens liv som man inte orkar hantera och då får oftast de närmaste vännerna bära på skitet. Man ska verkligen alltid berätta för de hur mycket de betyder och hur mkt man älskar de. Man kan ju trots allt dö när som helst..

2011-01-11 @ 22:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0