Sorg.

Alla har sitt sätt att bearbeta sorg. Vissa gråter jätte mycket, vissa måste prata om det och vissa håller det gör sig själv. Jag tillhör nog dom sist nämnda. För när det gäller just sorg så går jag in i mig själv, jag prata inte med någon om det och brukar inte heller gråta. Förren en dag då brister det, då gråter jag floder och vill bara att någon ska hålla om mig. Men som sagt det är olika för alla, alltså får vi acceptera att det finns människor som vill prata om det och andra som inte vill.
.
Det är ju aldrig roligt sorg men man får ändå försöka göra det till det bästa man kan för jag tror den man sörjer över vill att man ska gå vidare och vara lycklig. Men ändå bära med sig dom i sitt hjärta, men det är ju klart man får vara ledsen först.
.
- Jag ber för dig.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0