Snälla förstör inte detta..

Varför tror jag alltid när allting är bra att någon bara ska komma och förstöra allt? Hela tiden är jag lite spänd och misstänksam för jag vet ju inte när det ska hända. Jag tror att det finns någon hela tiden som vill att jag ska vara olycklig. För nu när jag är lycklig tror jag hela tiden att någon ska komma och förstöra det. Bara BOM!, och så kom jag ner till jorden igen.
.
Jag tror att jag har mig själv att skylla för jag tror att jag själv inte låter mig själv vara lycklig. Detta på mitt dåliga självförtroende, jo jag vet att jag sa i förra inlägget att det var bra och det är det om man jämför med vad det var innan, men det finns fortfarande den känslan att jag inte förtjänar detta. Men varför ska alla andra få vara lyckliga och inte jag?! Det är jätte konstigt att jag själv ens kan låta mig tänka så för varför ska någon komma och såra mig bara sådär.
.
Alltså är jag hela tiden lite rädd att världen ska komma på att jag är lycklig och förstöra det för mig. Men jag hoppas att denna gången är det annorlunda, denna gången kommer ingen komma och förstöra.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0