Oj, vilket år som har gått!

2010 är nu över, jag kan ju säga att jag avslutade det när jag var på topp. Och säger dom inte det att man ska sluta när man är på topp.
.
Detta året har verkligen förändrat  mig på så många olika sätt. Jag har lärt känna mig själv mer och blivit mer och mer självsäker med tiden. Förändring är nog de ord som beskriver detta året bäst. Om jag tittar tillbaka på hur det vara för ett år sedan, hur jag kände då, vad mitt liv kretsade runt och allt sådant. Så är detta jag har nu en helt annan sida. Från att vara rätt osäker, ledsen och kanske inte riktigt älska mitt liv till 100% till att verkligen vara nöjd med mig själv och känna att jag är verkligen lycklig.
.
Om någon hade sagt till mig den första januari föra året att såhär kommer ditt liv se ut om ett år hade jag nog inte trott honom. Detta är så stor förändring jämför med då så jag själv inte riktigt kan förstå hur allt har kunnat hända under bara ett år. Alltså tycker jag detta året har gått långsamt just för det har hänt så mycket. Detta året har verkligen varit ett bra år, jag har utvecklats så mycket positivt. Alla andra kanske inte ser hur mycket jag har förändrats men jag känner inombords. Känslan jag har nu är så annorlunda jämfört med för ett år sedan. Nu är jag stark.
.
Det har verkligen hänt mycket saker i år. Mycket bra men även några få saker som varit dåliga men de misstag jag har gjort har jag lärt mig av. Detta år har verkligen bara gått uppåt, jag startade rätt så lågt men nu är jag verkligen på toppen. Jag är lycklig. Allting är på sin rätta plats, i alla fall nästan allt. Men man kommer väl aldrig bli riktigt nöjd.
.
Jag vill avsluta detta inlägg så som jag avsluta året med en massa kärlek. Så tack alla ni som har gjort 2010 till ett riktigt bra år och även ni som kanske inte gjort de så bra men av er har jag lärt mig något så tack till er med. För ni alla har gjort mig till en bättre människa med bättre självförtroende och självsäkerhet. Ni har stärkt mig.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0