Mitt hjärta

Vi kan ta oss igenom allt så länge vi är tillsammans. Det finns mycket som försöker sära på oss, hela tiden något som prövar vårt förhållande. Men vi kan klara allt, älskling, så länge du liter på mig och jag litar på dig. Du vet att jag alltid kommer finnas vid din sida, jag kommer inte släppa taget vid första motgång. Det kan jag lova dig, för det finns ingen som är så bra som du. Du gör mig lycklig och när du gör livet så här bra kommer jag kämpa för att ha dig kvar.
.
Så ett tag till får du dras med mig för jag kommer alltid älskar dig oavsett hur framtiden ser ut. Detta är ju bara början, och detta är det jag är mest säker på just nu. Som du sagt, detta är ju en självklarhet.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0