Man kanske inte tål alla.

Det finns vissa människor som man inte förstår sig på. Människor som på något konstigt viss bara av att vara irriterar en. Jag tycker detta är jätte jobbigt för att tycker inte om att tycka illa om människor. Speciellt inte när dom ens inte kan göra någonting åt det utan det beror på hur dom är. Det är väl så att man kanske inte kommer överens med alla människor för vi är ju allt olika och det får vi acceptera. Vi får istället för att bli irriterade försöka undvika i att komma i de situationer då irritationen kan uppkomma. Låter kanske svårt och jobbigt men det tror jag inte det är. Vi måste ju kunna komma överens med alla människor oavsett hur dom är, man får helt enkelt hitta ett sätt som fungerar.
.
Man får ju tänka på att det finns säkert människor som irriterar sig på mig med alltså kan jag inte hacka på andra för att jag tycker dom är irriterande. Man får istället acceptera varandra och hjälpas åt, för jag lovar man kan finna sig med alla bara båda är villiga att kompromissa. För jag vet ju själv att jag kan vara rätt jobbig ibland så.
.
P.s. Detta blev ett konstigt inlägg men hoppas ni förstår vad jag menar. D.s.

Kommentarer
Postat av: jessica

jag tyckte att det lät vettigt! tänker själv såhär ganska ofta :)



Ville även meddela att jag är tillbaka i bloggvärlden! Hoppas att du går in och läser igen



puss o kram!

2011-01-16 @ 17:37:21
URL: http://jessica-louise.devote.se
Postat av: emma

jag förstod vad du menade för såhär tänker jag själv. du är inte ensam om det .. och det är jobbigt jag vet! men det blir nog så bra så! kram, <3

2011-01-17 @ 23:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0