Ibland får även jag vara ledsen.

Det känns som man inte får vara ledsen när man har det bra. Bara för att man är lycklig betyder det väl inte att man alltid är på topp? Men för mig känns det lite så. Att jag inte får vara ledsen, för det finns ju andra som har det värre. Men kommer det inte alltid vara så fast jag är så olycklig jag kan bli? För jag kommer alltid ha mat, någonstans att bo, vatten, jobb (förhoppningsvis), familj, jag menar jag är inget hungrigt barn i Afrika utan vatten.
.
Alltså får jag lite skuld känslor när jag är ledsen och känner att men det borde jag ju inte vara. Och då blir jag ännu mer ledsen. Men det är ju egentligen klart att jag också får vara ledsen, jag menar jag kan ju inte alltid vara jätte glad. Så jag måste låta mig själv vara ledsen ibland och då tänka och fundera över livet.
.
Sån tur har jag så fina runt om mig som för mig glad igen.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0