bara känslor, snälla!

Varför kan inte mitt huvud någon gång vara tomt? Jag tänker alltid en massa och analyserar var ända detalj av mitt liv. Men jag vill inte det analysera och tänka, jag vill bara känna. För det räcker väl att man känner, man behöver ju inte tänka på varenda konsekvens och plocka isär allt i småbitar. Därför hade jag ibland velat att mig huvud skulle varit tomt så jag bara kunde leva. Sluta fundera, analysera, reflektera och tolka för jag kommer ju ändå aldrig fram till något. Utan klyddar bara till det ännu mer och till sist kan jag inte veta vad som är ut eller in.
.
Och just nu hade jag bara velat följa mina känslor och strunta i alla dumma tankar i mitt huvud.
.

Kommentarer
Postat av: evelina

Låter besvärligt med alla onödiga tankar :( har samma problem, riktigt störigt att dom bara finns där!



sv: jag hoppas verkligen oxå att snön kan hålla sig kvar tills vi har åkt :D



Kramar <3

2011-01-20 @ 23:13:42
URL: http://epalmkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0