Älskade ängel!

Det känns som jag har förlorat dig, det känns som om vi inte längre står sida vid sida. Vad hände med du och jag mot världen? Det känns som vi har flutit ifrån varandra att vi inte längre är som vi var. Jag vet inte längre allt om dig och jag har en lista som är så lång med saker som jag vill berätta för dig. Men jag tycker att det inte längre är det samma, det känns som vi inte är lika nära längre och att jag inte riktigt får plats. Jag hoppas verkligen att detta bara är en dal och att vi snart är som vi brukar, för jag vill inte ha det så här. Jag vill prata med dig om allt, jag vill vara den som du vill berätta först för. Jag vill aldrig behöva tveka på vår vänskap.
Jag saknar dig, vännen!
.
Men du ska veta att fast vi inte just nu är som vi brukar så finns jag alltid här. Jag kommer inte inte lämna dig bara för att vi inte är på topp. För jag älskar dig!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0