Wow

Man blir verkligen matt av allting man måste ta in och allting som får en i en massa tankebanor. Det finns så mycket man vill komma ihåg, ta vara på i sina minnen och så. Och det tar på en vill jag säga, speciellt när det är så annorlunda jämfört med Sverige. Det är inte mycket som är samma, en så förändring som göra att man inte längre har någon koll. Men samtidigt är det lite det som är meningen att man inte ska ha kontroll för det har man aldrig när det är någonting nytt. Alltså är det bara att iakta och suga åt sig var ända lite upplevelse man få och njuta framför allt.
.
Men det får en att tänka, mitt liv har jag alltid bara sätt från ett håll så är det inte längre. I Sverige har vi inte dom kontrasterna i samhället. Här finns människor som bor under presenningar i säkert 40 grader minst i solen. Och jag klagar på mitt liv, ja, vi kommer ju från två helt olika världar. För här är verkligen ingenting såm är det samma som Sverige. Här finns mycket ätt lära och mycket att tänka över, tror fortfarande efter dessa dagarna att jag kommer gå och fundera på allt jag sett.
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste vara jobbigt för en blondin...

2011-02-23 @ 20:55:03
Postat av: Vicky

Kan tänka mig att det tar sin lilla tid att landa när man åker till ett land som är helt annorlunda än från de landet man lever i. Men tror även att en resa som denna kan ge mycket. Det är svårt att lägga alla detaljer på minnet men även de saker du upplever och kanske inte kommer minnas som en händelse kan sätta sig i huvudet som ett nytt sätt att agera eller ett nytt sätt att se på saker.



Se till att upplev de du vill uppleva och njut!

Saknar dig hjärtat, men vi ses snart igen <3

2011-02-24 @ 11:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0