Mina favoriter.

För tillfället är jag verkligen beroende av vissa människor, vissa människor som jag behöver för att må bra och verkligen känna mig trygg, lycklig och glad. Jag klarar mig inte utan dom runt om mig som älskar mig och för mig till den jag är. För det är det dom gör, dom gör mig till det alldra bästa jag kan bli och utan dom hade jag inte varit någon ting alls. Alltså tycker jag verkligen det är svårt att vara på andra sidan jorden, känner mig inte lika säker då. Gillar när jag är tillsammans med dom, vet var dom är och att dom är inom räckhåll.
.
Så vill bara säga att jag saknar dom som inte är med mig. Mina favorit människor i hela världen som jag verkligen aldrig vill vara utan. Ni kommer få dras med mig vare säg ni vill eller inte för jag tänker alltid ha er i mitt liv. För det är nu som gör så jag är lycklig.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0