Gråta

Nu den senaste tiden så börjar jag gråta hela tiden. För minsta lilla, det kan vara båda av lycka och saknad. Vet inte varför jag just nu har börjat att gråta men innan var jag aldrig den som grät. Jag kan inte heller hålla tillbaka det utan från ingenstans så börjar jag gråta.
.
Det är rätt så befriande att gråta men samtidigt tycker jag att det är extremt jobbigt, speciellt eftersom jag inte gillar att gråta inför människor. Jag visar mycket känslor annars men just tårar tycker jag är svårt att visa. Jag tycker väl att det är väl ingen annans sak om jag gråter, vill helst hålla det för mig själv. Men det går inte längre, eller ju hålla det för mig själv kan jag vål men det kan verkligen komma tårar när som helst.
.
Det är mycket nu, mycket känslor och mycket av allt, det är säkert därför jag gråter hela tiden. Man kan nog säga att jag är lite instabil. Känner mig så oerhört liten och osäker, vet inte varför men detta är väl också en del som formar mig till den jag ska bli.
.
Alltså är jag inne i en gråtperiod, mycket känslor, mycket av allt.
.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Böljöns

2011-02-23 @ 07:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0