Alla hjärtans dag.

Många säger att denna dag är bara för människor i förhållande. Men då säger jag: Nej, det är det inte! Man hör ju redan på ordet att det är ALLA hjärtans dag, alltså alla människor i hela världen borde få lite extra kärlek just idag. Jag tycker det är självklart att man ska visa sin kärlek till nära varje dag. Men denna dagen ger alla en liten spark i rumpan och gör så det händer lite mer. För visst blir man glad när någon säger att de älskar en eller man får en kram eller present bara för att visa deras kärlek.
.
Så som ni förstår så gillar jag denna dagen starkt och har alltid gjort. Älskar att ge bort lite extra kärlek för man har ju så mycket att ge. Alltså tycker jag att alla bittra singlar som tycker synd om sig själva idag och tycker att vi andra borde dra åt helvete borde tänka om och se sig omkring. Det finns massor med människor runt om en som älskar en och man kanske borde visa sin uppskattning tillbaka genom att vara glad på denna idag istället för sur.
.
So smile and let everyone see that you are happy!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0