Snart säsong.

Vädigt skönt att jag är ledig från träning i morgon. Känner att det har blivit mycket på sista tiden och min kropp har inte riktigt hunnit med att återhämta sig med både i morgon och på lördag blir det ingen hård träning så det borde lösa sig.
.
Nu märker man verkligen hur allting börjar närma sig. Alla är tillbaka på innebandy så nu är vi full trupp, första träningsmatchen på söndag och det är mycket snack om hur vi utvecklas för att vara redo för seriestart. Jag känner redan lite pressen och stressen som kommer komma med att vi gått upp i div1. Även hur stor det verkligen är för har nog inte riktigt förstått innan hur stort steget är mellan div2 till div1 men nu börjar jag för stå att detta kommer inte bli lätt.
.
Jag känner för varje träning att jag blir bättre och bättre och att jag blir mer och mer redo men jag har fortfarande en bra bit kvar. Så med sakta steg tar jag mig framåt men det är ju fortfarande försäsong och det tror jag jag måste nötta in lite i mitt huvud. Man kan inte vara bäst direkt, som man sagt hundra gånger övning ger färdighet. Alltså är det bara att ge järnet varje träning så kommer jag lite närmre målet.
.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Woop woop! Det kommer precis som du säger! :)

2011-08-18 @ 23:31:24
URL: http://www.hjortronet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0