Oväntat men härligt.

Jag skulle ju träffa en massa vänner som blivit lite bortglömda under året. Jag skulle hänga på stranden med de fina. Jag skulle gå på sommarfest och umgås med Jesper i mängder. Jag skulle känna att jag har all tid i världen. Jag skulle åka runt i skåne och se platser jag aldrig sett förut. Jag skulle göra saker jag aldrig gjort förut och jag skulle framför att ta det lugnt och känna att livet är rätt härligt.
.
Men man kan säga att det blev inte som jag tänkte mig. Jag har varit hemma en vecka denna sommaren när jag varit ledig. Jag har knappt träffat vänner eller pojkvän och inte tagit det alls så lugnt som jag borde. Gjort nya saker har jag lyckats med flera gånger om kanske bara inte de saker jag tänkt mig. Min sommar kanske inte blivit som jag planerat men den har blivit bra ändå. För att bada i det turkosa medelhavet var inte planerat men det fick jag göra ändå. Härligt med något nytt och denna sommaren har verkligen varit ny. Mycket i mitt liv har förändrats och fast jag kanske inte gjort alla saker jag velat så finns det fortfarande tid kvar så när jag kommer hem så kommer det vara sjo och skim på mig tills skolan börjar.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0