Ja..

Det känns som det inte händer något nytt i mitt liv just nu. Det är samma människor, samma problem och allt rullar på. Det väcks inga nya tankar och jag står helt enkelt lite still i mitt liv just nu. Skolan har dragit igång och jag börjar komma in i dem rutinerna. Fast det bara gått en vecka så känns det redan som jag är mitt i allt. Men samtidigt har det varit lite svårt att komma in i det för vårt schema ändras hela tiden och det är klydd med lärare alltså inte den bästa starten på mitt sista år. Kan inte säga att jag tänt på det jätte mycket men mer och mer påpekas jag om att detta är sista året sen måste jag bestämma själv vad jag ska göra. Skränande samtidigt som det ska bli toppen. Och det är ju en lättnad att bara behöva kämpa en lite stund till och att man har ett så tydligt mål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0