Heeeeleeeenaaaa!

Nu saknar jag dig jätte mycket Helena! Nu när sommarlovet "snart" är slut och jag tänker på att jag inte träffat dig på väldigt länge och att det inte lätt går att åtgärda. Man kan inte bara cykla bort till dig när du är i kina. Jag kan inte ens hitta en vägbeskrivning mellan kunming och bunkeflo så långt ifrån varandra är vi. Längtar verkligen tills du kommer hem och då vill jag höra allting! Ja jag har läst din blogg men det är en annan sak. Jag vill gå promenader där vi bara babblar på. Jag vill bara allting ska bli som vanlig igen och att du är inom "armlängd" ifrån mig, allting är lättare då i alla fall mycket kortare att cykla.
.
Saknar dig!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0