Friends

Jag har verkligen de finaste och underbaraste vännerna i världen och fattar inte hur jag kan ha fått dem. Men jag får ju säga att jag är lycklig lottad och tackar Gud varje dag för att jag får vara med dem. Dem för min dag, livet blir så mycket bättre och roligare med dem i min vardag. Kan säga att jag får ett lite lyckorus bara av att tänka på att de som är bäst finns precis här vid mig. (förutom då helena som är rätt långt bort för tillfället) Men fantastiskt är det att jag har det så himla bra och jag kan säga att jag tar ingen av er förgivet och ni alla har en väldigt speciell plats i mitt hjärta. Älskar er älskar er älskar er!
.
p.s jepser du räknas också som min vän.

Kommentarer
Postat av: Emma h

Och jag älskar dig. Finare vän får man leta efter!! <3

2011-08-13 @ 00:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0