Det är insidan som räknas.

Förstår inte varför allting handlar om utseende. Det känns som när man än sätte på teven är det ett program om skönhet, mode, trend och ja name it. Det kvittar hur trevlig man är, smart rolig eller omtänksam, allting beror på om du är snygg eller inte. Och det handlar inte bara om ens eget utseende utan även om de människor man har omkring sig. De får inte se ut hur som helst, man måste ha en snygg pojkvän, vackra vänner och gärna många av dem. Förstår inte hur det kan ha blivit någon sorts lag och att man verkligen måste se ut på ett visst sätt annars ser alla snett på en. Jag säger inte att jag själv är bättre för långt ifrån men jag skäller även på mig själv för det borde inte ens finnas i ens tanke när man väljer dom man umgås med. För egentligen om vi tänker efter riktigt djupt vad är det som man vill ha för egenskap hos en kompis inte är det väl att ju hon måste ha snyggt hår, fräsch hy och vältränad kropp. Klyschan man hört så många gånger förr men är så himla bra är: Det är insidan som räknas! Jag tror att det är alldeles för många som glömmer bort detta alldeles för ofta. Så nu påminner jag er. Det är insidan som räknas!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0