Tung förlust..

Nu blev det några dagars uppehåll igen men det beror helt och hållet på att det enda som snurrat i mitt huvud är förlusten i söndags. Förlora är aldrig kul men kan säga att denna gången var det värre än andra gånger.
.
Alla tar förluster olika vissa blir arga, andra ledsna, någon blir tyst och andra kanske måste prata av sig. I söndags fick vi verkligen se ur dåliga förlorare vi är. Jag tror ingen kunde ta det lätt eller säga äh vi får en chans till för visst det får vi men det är om ett år. Och vi ska ta oss igenom en helt säsong mer tuffa matcher.
.
Så i några dagar nu har jag känt mig tom, besviken, missnöjd, arg och ledsen. Mest för det hade lika bra kunnat vara vi som vann. Jag har inte släppt det än och kommer inte släppa det på ett bra tag, för fan vad nära vi var. Men om en månad eller två då är det nästa säsong som gäller. Då måste all fokus ligga på den och man får lägga sig detta bakom sig.
.
Vi får ta lärdom av vår erfarenhet. Vi får inte tro att vi inte kan göra allt en gång till men vinna den sista matchen. För jag vet att vi har allting som krävs och nu har vi till och med lite mer erfarenhet som kan hjälpa oss på vägen. Alltså är det bara att börja se fram emot nästa säsong för då ska vi visa dom att nu är det vår tur att gå upp i ettan. Vi klarar allt så länge vi är tillsammans.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0