Skolan

Hitintills har skolan gått riktigt bra den här terminen får jag säga. Fast det har varit mycket slit och stress har jag varit nöjd längs vägen. Allt mitt slit kommer förhoppningsvis ge resultat nu för nu drar nationella och de stora proven igång. Det är nu jag måste visa vad jag går för och det ska jag väl klara. Om allting går som denna veckan borde allting bli toppen. För denna veckan har verkligen varit hundra procent stressfri. Okej jag får väl medge att jag inte haft mycket läxor men jag har försökt förbereda inför en riktigt tung vecka. Men jag säga heller mycket nu innan lovet än att behöva plugga hela lovet. Jag ska plugga ändå men det är bara i ett ämne. Jag hoppas verkligen att jag lyckas denna terminen, att jag orkar hela vägen ut. Jag vill så gärna att allt mitt slit och jobb kommer vara värt det. Jag behöver så bra betyg jag kan få och jag tycker ändå jag gjort mycket för att uppnå dom betygen. Visst klart jag hade kunnat göra med men jag måste ju leva också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0