NP

Så nu har jag gjort allt jag kan. Och då är jag nöjd, i alla fall denna gången. Nationellaprov tycker många är jobbigt och det tycker jag med. Fast samtidigt tycker jag att nationella är det bästa sortens prov för det är bra upplagt och lätt att förstå. Sen är det ju klart svårt, för det är mycket att tänka på och komma ihåg och samtidgt vet man att det väger rätt tungt. Klart är det beroende på vilken lärare man har men i mitt fall tror jag att nationella är rätt tungt. Det visar ju vad man går för. Men som jag idag hade i svenska så känns det inte så jätte svårt. För det första tycker jag att svenska är något jag kan och då är det bara att skriva eller prata, okej klart jag inte har perfekt svenska men jag kan språket. Och för det andra så är svenskan uppdelad i en muntlig redovisning och en uppsatsdel så inga fakta och så delar och det är ju skönt.  Så nu samlar jag kraft till nästa som är om ett tag i engelska. Heja mig!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0