Lycklig!

Nu tänker jag njuta av att jag har underbarar vänner, en underbar pojkvän, underbar familj och underbart väder. För jag mår su fruktansvärt bra och är så jädrans lycklig. Det är så härligt att veta att man har en massa människor man kan kasta sin kärlek på och att man får lite tillbaka. Jag älskar mitt liv just nu och ja jag vill skrytta om det för jag är så nöjd. Nu kan det vara så här för om det är just så här så trivs jag grymt bra. Så nu ska jag göra allt för att kunna få behålla det så här bra. Så snälla förstör inte det för mig.
.

Kommentarer
Postat av: pappa

Man kanske skulle koka ner dig och göra ecstacy på dig. Ditt lilla lyckopiller

2011-04-19 @ 20:14:31
Postat av: emma h

du är en underbar vän som jag aldrig vill förlora! så du vet, <3

2011-04-20 @ 14:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0