Viktigt för mig men kanske inte för dig.

Det som händer i mitt liv är det jag fokuserar på. Då är det inte så konstigt att det är det enda jag talar om och även fast det finns hundra andra saker att prata om så är det det enda i mitt huvud. Det är en händelse i mitt liv som för andra kanske inte verkar viktigt men för mig är jätte viktigt då fokuserar jag på det och allt annat blir oviktigt. Så alltså får ni ibland ta att jag pratar om samma sak hela tiden och inte har något annat att tala om. Det är viktigt att det som påverkar mig så mycket får sin tid att verka. Så jag kan gå vidare och fokusera på något annat. Men under den tiden är det bara det som gäller. Så ni får ta att jag kanske är enformig. Eftersom mitt liv just nu kretsar runt det.
.

Kommentarer
Postat av: Walaa

Kunde nt kommentera inlägget längre upp, den me innebandy. Men ville ba säga, faller man inte, så lär man sig inte att resa sig upp igen XD höhö.



Sen kan faktiskt vissa tycka, hur intressant e det att läsa om andras liv? Men egentligen är det inte det som spelar någon roll. Det är ju tankarna man får dela, man lär sig något nytt, ser saker från olika perspektiv, nya perspektiv. Man kanske lär sig att förstå andra mest. man kan ha hamnat i samma situatuion med en vän o tänka: oj, hon kanske kände så. Jag tycker det är så kul o läsa om andras tankar, (inte undra vrf jag vill bli forskare inom pyskologin, höhö)



Walaa

2010-09-15 @ 17:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0