Tröttdepp.

Jag har en tendens att blir lite deppig när jag blir trött. Det är därför jag har lättast att skriva just på kvällarna även då jag är ensam så. På något sätt är det då alla mina "problem" kommer upp och allting verkar så meningslöst. Men egentligen finns det ju inte alls mycket att klaga över, om någonting alls. Allting verkar vara lite sämre än vad de egentligen är när det blir mörkt ute och jag börjar bli trött. Jag blir negativ och ser allting får fel sida.
.
Istället för att se allt positivt och sluta gnälla på små saker som egentligen inte ens kan kallas problem. För om man ser förbi alla små "problem" som faktiskt inte finns så är ju allt toppen. Vad har jag att vara deppig över, det är ju inte som om jag svälter eller inte har något hem. Visst det betyder inte att mina problem inte är viktiga men ibland kanske jag ska tänka en gång till innan jag tycker synd om mig själv.
.

Kommentarer
Postat av: evelina

vi hade det allt för lätt att tycka synd om oss själva ;P

kram

2010-09-09 @ 16:12:02
URL: http://epalmkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0